سیر تکاملی دانشگاه‌ها از نسل اول تا پنجم

یک مطالعه جامع در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور اعضای هیئت علمی (وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ۷۶نفر) و ۱۰ متخصص آموزش عالی نشان داد که برای تربیت متخصصان توانمند در حوزه علوم پزشکی، باید از سخنرانی‌های صرف و روش‌های منفعلانه فاصله گرفت و به سمت شیوه‌های یادگیری فعال، کلاس معکوس، آموزش مبتنی بر […]

یک مطالعه جامع در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور اعضای هیئت علمی (وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ۷۶نفر) و ۱۰ متخصص آموزش عالی نشان داد که برای تربیت متخصصان توانمند در حوزه علوم پزشکی، باید از سخنرانی‌های صرف و روش‌های منفعلانه فاصله گرفت و به سمت شیوه‌های یادگیری فعال، کلاس معکوس، آموزش مبتنی بر مسئله و کار گروهی حرکت کرد.