نقش رسانه در جنگ، کمتر از سلاح نیست

رسانه‌ها در زمان جنگ، نقش مهمی در هدایت افکار عمومی به سمت دو راهی اعتماد یا بی‌اعتمادی دارند.

به گزارش توز، پس از عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و حمله به این کشور، بلافاصله این حملات با اقدامات کوبنده و مشروع ایران پاسخ داده شد که رسانه‌های بیگانه تاثیرگذاری این حملات را سانسور کردند.
دشمن در جنگ نظامی و رسانه‌ای به دنبال تاثیر در فکر و ایجاد ترس و اضطراب در دل مردم است.
اما در این طرف میدان، رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در کنار آگاهی بخشی به مخاطبان، امید را نیز به جامعه تزریق کنند.
امروز رسانه بخشی از جبهه نبرد است و خبرنگاران سربازان میدان روایت.